lg-png-150
شهر

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

خرید و فروش ویلا در محله های رامسر

خرید و فروش در محله‌های مختلف شهر رامسر میتواند تجربه ی متفاوتی برای شما باشد. در رامسر محله‌های مختلفی وجود دارند که سکونت در آنها تجربه‌ی متفاوتیست. لذا در هنگام خرید ویلا در رامسر دقت کنید که در کدام محله اقدام به خرید کرده اید؟ در مورد قیمت ویلا در هر محله از رامسر حتما با متخصصین ما مشورت نمایید.

معمولا برای خرید ویلا در رامسر ، البته در واقع محله های رامسر، چنین عباراتی جستجو میشوند: خرید و فروش زمین در نیاسته رامسر؛ خرید و فروش ویلا در هریس رامسر؛ خرید و فروش ویلا در سادات محله رامسر؛ خرید و فروش ویلا در سفید تمشک رامسر؛ خرید و فروش ویلا در بلوار معلم رامسر؛ خرید و فروش ویلا در رامسر کنار دریا؛ خرید و فروش ویلا در رامسر داخل شهرک؛ خرید و فروش ویلا در رامسر چسبیده به دریا؛ خرید و فروش ویلا در چهارصد دستگاه رامسر؛ خرید ویلا در محله های توساسان، آخوند محله، ابریشم محله، لپاسر، نارنج بن، لات محله، شاه منصور محله، غریب محله، چهارصد دستگاه، طالش محله فتوک، چپرسر، دوسکول بن، رضی محله، دریا پشته، پردسر، جنگ سرا ، سفید تمشک، کوی تعاونی، حیدر محله، کرکت محله، لیماکش، رمک، توبن، اشکونه کوه، میان لات، تنگدره، لمتر و …

 

خرید و فروش ویلا در جنگلهای دالخانی رامسر

ارتفاعات دالخانی یکی از زیباترین مناطق جنگلی اطراف رامسر میباشد. منطقه‌ای در رامسر که به دالان بهشت نیز شهرت داشته و به اصطلاح گل سرسبد جاذبه‌های رامسر محسوب می‌شود. منطقه‌ای بکر و زیبا در میان درختان انبوه ارتفاعات رامسر که مکان مناسبی برای خرید ویلاهای دنج با ویوی جنگل میباشد. اگر شما هم خواهان یک ویلای جنگلی در رامسر و در ارتفاعات دالخانی هستید، حتما با مشاورین رامسرلند تماس بگیرید.

خرید ویلا جنگلی در جنگل دالخانی رامسر
خرید ویلا جنگلی در جنگل دالخانی رامسر

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *