lg-png-150
شهر

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

پروژه آزادراه تهران شمال یکی از پروژه های بزرگ راه سازی کشور می باشد که شهر تهران را در مدت زمان کوتاهی به شهر چالوس، و به بیانی دیگر به شمال ایران وصل می کند. بدون شک این آزادراه می تواند از عوامل مهم و تاثیرگذار بر رشد و توسعه بازار خرید و فروش ملک و زمین در شهرهایی متل قو، کلارآباد، نوشهر، نمک آبرود و خرید ویلا در رامسر و … شود.

آزادراه تهران شمال دارای 4 قطعه (4 فاز) می باشد که به صورت مختصر به توضیح آن می پردازیم:

الف) قطعه یک آزادراه تهران-شمال: این منطقه از تقاطع بزرگراه آزادگان و بزرگراه شهید همت شروع و با عبور از مناطق کن، سولقان، امامزاده عقیل، تونل تالون و دره لانیز به سه‌راهی شهرستانک می‌رسد، طول این قطعه 32 کیلومتر بوده و با حذف کردن راه فعلی که از کرج می گذرد، مسیر فعلی حدود 60 کیلومتر کوتاه تر می شود.
ب) قطعه دو آزادراه تهران-شمال: این منطقه حدفاصل دو آب شهرستانک – پل زنگوله به طول تقریبی ۲۲ کیلومتر است.
ج) قطعه سه آزادراه تهران-شمال: این مسیر حدفاصل پل زنگوله – سه‌راهی دشت نظیر و مرزن آباد به طول تقریبی ۴۷ کیلومتر است.
د) قطعه چهار آزادراه تهران-شمال: قطعه چهار آزادراه تهران – شمال حدفاصل سه‌راهی دشت نظیر مرزن‌آباد – چالوس به طول حدود ۲۰ کیلومتر است.

افتتاح این آزاد راه باعث می شود ساکنین شهر شلوغ و آلوده تهران که به دنبال آرامش و زندگی در منطقه خوش آب و هوا و به دور از آلودگی و سر و صدا هستند، در شهرهای متل قو، کلارآباد، نمک آبرود،رامسر ، نوشهر و … اقدام به خرید ویلا و باغ کنند و به صورت دائمی دراین مناطق زندگی کنند. خرید و فروش ویلا در شمال باعث رشد اقتصادی چشمگیر، رونق کسب و کار و گردش سرمایه و پول در این شهرها شود. برای افرادی که قصد سرمایه گذاری در شمال کشور را دارند، بهترین فرصت است تا با خرید زمین در شمال و یا خرید زمین در رامسر در مدت زمان کوتاه به سود چشمگیری دست یابند.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *