lg-png-150
شهر

تونل البرز در منطقه دو آزاد راه تهران – شمال که گفته می‌شود به طول ۶.۵ کیلومتر، طولانی‌ترین تونل خاورمیانه است، روز پنج‌شنبه هفتم مرداد با پیام تصویری حسن روحانی، رئیس‌جمهوری ایران، افتتاح شد.
مقامات وزارت راه و شهرسازی ایران می‌گویند برای احداث این تونل و جاده‌هایی که به آن راه می‌یابند، بیش از چهار هزار میلیارد تومان هزینه شده است و این تونل مدت سفر در آزاد راه تهران – شمال را ۴۵ دقیقه کاهش می‌دهد. این امر سبب رونق خرید زمین در شمال و همچنین خرید ویلا در شمال میشود.

این تونل، پروژه مشترک وزارت راه و شهرسازی و بنیاد مستضعفان است و هر کدام ۵۰ درصد از هزینه‌های ساخت آن را پرداخت کرده‌اند. بر اساس گزارش خبرگزاری صداوسیما، تونل البرز که مسیر رفت آن هم‌اکنون به صورت آزمایشی به بهره‌برداری رسیده، تونلی سه قلو و دارای تونل‌های مجزا برای مسیرهای رفت، برگشت و سرویس است و «متخصصان و مهندسان ایرانی آن را ساخته‌اند».

مسیر جدید آزادراه تهران شمال
مسیر جدید آزادراه تهران شمال و تاثیر آن بر روی خرید ویلا و زمین در رامسر و تنکابن

 

تاثیر آزاد راه تهران شمال بر روی خرید ملک در رامسر

آزاد راه تهران- شمال به طول ۱۲۱ کیلومتر دارای چهار قطعه یا منطقه است که قطعه نخست آن اسفند سال ۹۸ به طول ۳۲ کیلومتر مورد بهره‌برداری قرار گرفت. با کوتاه شدن این مسیر و کم شدن زمان مسافرت به شمال و شهرهایی همچون رامسر، مسائلی همچون خرید ویلا در رامسر و همچنین خرید زمین در رامسر، از رونق بیشتری برخوردار میشود. این امر سبب ایجاد رونق بر خرید آپارتمان در رامسر هم خواهد شد.

 

تاثیر آزاد راه تهران شمال بر خرید ملک در تنکابن (شهسوار)

احداث این بزرگراه دوست داشتنی که سالهای سال، هموطنانمان چشم براه افتتاح آن بودند، باعث رونق در خرید ملک در شهسوار هم میشود. با کوتاه شدن مسیر تهران به شهر چالوس، زمان سفر از تهران به تنکابن هم افزایش میابد. این امر سبب رونق در خرید ویلا در تنکابن و همچنین خرید زمین در تنکابن میشود. رونق خرید و فروش ملک در این شهرها باعث رونق صنعت توریسم در این شهرها شده و خرید آپارتمان در تنکابن هم رشد بسزایی خواهد داشت.

 

پیشنهاد ما اینست که این مطالب را ه مشاهده نمایید:

خرید ویلا در جواهرده رامسر

خرید ویلا در اربکله رامسر

خرید زمین در جواهرده رامسر

خرید زمین در اربکله رامسر

خرید ویلا در بلوار معلم رامسر

خرید آپارتمان در بلوار معلم رامسر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *