خرید ویلا شهرکی در رامسر

102 ملک یافت شد

خرید ویلاهای شهرکی در رامسر

برخی از کسانیکه به دنبال خرید ویلا در رامسر هستند، ممکن است خرید ویلاهای شهرکی را ترجیح دهند. بودن در یک مجموعه، خود مزایایی دارد که از ذهن افراد باهوشی که قصد سرمایه گذاری بر املاک رامسر را دارند دور نمی‌ماند. خرید ویلاهای شهرکی در رامسر و دیگر شهرها و روستاهای اطراف آن همواره مورد توجه بوده و بازهم خواهد بود. لذا اگر بعنوان سرمایه گذاری بر روی آن هم نگاه میکنید، باز هم مزیتی برتر را انتخاب کرده اید.

خرید ویلا شهرکی در رامسر
خرید ویلا شهرکی در رامسر

مزیت خرید ویلاهای شهرکی در رامسر

امنیت همواره عنصر قابل توجهی برای کسانیکه قصد خرید ملکی را دارند بوده است. مخصوصا برای کسانیکه قصد خرید ویلایی در یکی از شهرهای شمالی را دارند. چرا که اغلب این خریداران، آن ویلا را برای روزهای تعطیلی و فراغت خود میخواهند. این باعث میشود که آن ویلاها در ایام غیر تعطیل معمولا خالی باشند. این باعث میشود که امنیت آن ویلا یکی از دغدغه های اصلی این خریداران باشد.

خرید یک ویلای شهرکی، شما را به این مقصود مهم میرساند. برای مثال میتوان از خرید ویلا در چهارصد دستگاه رامسر نام برد. امنیت در اینگونه شهرک ها و ویلاهای دیگر شهرکی رامسر بسیار بالاست و شما با خیال راحت میتوانید ویلای خود را خالی بگذارید تا در مواقع فراغت به سراغ آن بروید.

از دیگر مزایای اینگونه ویلاها اینست که چون تابع قوانین و مقررات شهرک است، از مزایای امکانات رفاهی و پزشکی و اجتماعی آن شهرک هم برخوردار میباشد. اگر مشکلی باشد هیئت رئیسه ی آن شهرک به آن مشکل رسیدگی میکنند و خلاصه مشکلی لاینحل در شهرک نمیماند.

 

ویلاهای شهرکی رامسر برای خرید ویلا

 

شهرک چهارصد دستگاه رامسر

از ویلاهای شهرکی رامسر میتوان به شهرک چهارصد دستگاه رامسر اشاره کرد. لاکچری ترین شهرک رامسر برای خرید ویلا و آپارتمان های شیک و لوکس. این شهرک در بلوار معلم رامسر واقع شده است. بلواری بسیار شیک و زیبا که از شمال تا جنوب رامسر کشیده شده است. این شهرک در بهترین نقطه رامسر واقع شده و امکانات رفاهی و خدماتی فراوانی از شهر رامسر در اطراف آن قرار دارد. برای اطلاعات بیشتر به صفحه‌ی خرید ویلا در چهارصد دستگاه رامسر مراجعه نمایید.

 

شهرک های دیگر رامسر برای خرید ویلا

از شهرک‌های دیگر رامسر میتوان به شهرک آذرهوش در رامسر، شهرک شهراسر رامسر، شهرک دریاسرای رامسر، شهرک در لپاسرک رامسر، شهرک انصار و شهرک گلها و شهرک صبا در سادات‌شهر رامسر، شهرک نیلوفر در اربکله رامسر و دیگر شهرک های زیبای رامسر اشاره کرد.

 

نکات مهم در زمان خرید ویلا شهرکی در رامسر

در هنگام خرید ویلاهای شهرکی رامسر به این نکات توجه نمایید:

  • از امکانات رفاهی و خدماتی شهرک آگاه شوید.
  • اسناد مربوط به ویلا را در حضور کارشناسان ملک بررسی نمایید.
  • با هیئت امنای شهرک آشنا شوید و از آنها هم مشورت بخواهید.
  • با سیستم امنیتی شهرک آشنا شوید و آنرا مورد بررسی قرار دهید .

توجه به اینگونه نکات باعث میشود تا در زمانهای عدم حضور شما در ویلا، شما بتوانید توسط رابطه با مدیریت و حراست شهرک، مسائل مربوط به ویلای خود را مورد توجه قرار دهید.

نکات مهم خرید ویلا شهرکی در رامسر
نکات مهم خرید ویلا شهرکی در رامسر

 

قیمت خرید ویلای شهرکی در رامسر

قیمت ویلاهای شهرکی رامسر هم بسته به شهرکی که ویلا در آن واقع شده است متفاوت است. برای مثال شما گرانترین ویلاهای شهرکی را میتوانید در شهرک چهارصد دستگاه رامسر بیابید. برای مثال ویلایی لاکچری به مساحت 500 متر مربع در چهارصد دستگاه رامسر برای ابتدای سال 1402 به مبلغ 22,000,000,000 تومان برای فروش گذاشه شد.

همچنین ویلایی شهرکی به مساحت 400 متر در اربکله رامسر با قیمت 10,000,000,000 تومان به فروش رسید. اگرچه متراژ ، سال ساخت و امکانات ویلا در قیمت آن بسیار موثر است، اما موقعیت ویلا و شهرک مورد نظر، تاثیر بسزایی در قیمت تمام شده ی ویلای شهرکی شما دارد.

قیمت ویلا شهرکی در رامسر
قیمت ویلا شهرکی در رامسر

رامسرلند مشاوره املاک مطمئن جهت خرید ویلاهای شهرکی رامسر

خرید و فروش ویلاهای شهرکی در رامسر را با املاک رامسر رامسرلند تجربه کنید. ما در رامسرلند شما را به رویاهایتان نزدیک میکنیم. ما به شما کمک میکنیم تا ویلای شهرکی مورد نظر خود را در رامسر و روستاهای اطراف آن پیدا کرده و یا طراحی کنید. در رامسرلند، شما خرید یا فروش ویلای شهرکی در رامسر را با نهایت اطمینان انجام خواهید داد.